מה זה סידן אמורפי?

זה שנים רבות שעולם המדע מחפש אחר תחליפיים טבעיים, כאלו שלא יכללו תופעות לוואי, יצליחו להיספג בצורה יעילה וימלאו את תפקידיו הרבים של הסידן בגוף האדם. על כן בשנים האחרונות אנו עדים לא מעט פיתוחים שונים, אשר עוסקים באופי צריכת הסידן החל מכדורים ואבקות, ועד ליכולת הספיגה שלו וכמובן ההשפעה שלו על עצמות הגוף ועל תפקידיו הרבים של הסידן. אחד הפיתוחים שהתגלו דווקא בישראל או לא אחר מאשר הסידן האמורפי, המצליח להשפיע בצורה יעילה יותר ולהיספג באופן טבעי ויעיל בגוף האדם. אי לכך במקרים של תוספי תזונה, סידן אמורפי יכול להיות התוסף המושלם.

קצב ספיגה גבוהה עם סידן אמורפי

אחד המאפיינים השכיחים בצריכה של סידן, הן דרך תוספים שונים והן בצורה טבעית הוא ללא ספק קצב הספיגה שלו בגוף. אך כאשר מדובר על סידן אמורפי, על פי לא מעט מחקרים שונים בנושא נמצא סוג סידן זה מצליח להיספג פי 2 מכל תחליף סידן כזה או אחר. יתרה מכך בניסויים בבעלי חיים אשר צרכו סידן אמורפי וסבלו מאוסטיאופורוזיס, נמצאה עלייה של כמעט ארבעים אחוזים בבניית העצם!  אחד ההבדלים המהותיים בסידן אמורפי משאר תוספי הסידן, הוא הסידור המולקולרי שלו המאפשר פירוק שלו בסביבה פחות חומצית מזו הנדרשת לתוספי סידן ולצריכת סידן טבעית על פי מומחי אמורפיקיור.

כמות נמוכה ויעילות גבוהה

חלק גדול מתוספי הסידן כיום זקוקים לתפריט מאוזן וייעודי להוספה שלהם, בין אם בנטילת תוספים ללא אכילה של מוצרי חלב ועד לצריכה לאורך כמה פעימות במהלך היממה. כאשר מדובר בסידן אמורפי המצליח לא רק להיות מרוכז בצורה מדהימה, אלא לפעול ללא כל צורך בתפריט מסודר או בהכנה מוקדמת. בשורה זו של תוספי הסידן, יכולה להוות פריצת דרך עבור הסובלים ממחסור חמור בסידן ולהוות תוסף מעולה ומשלים לצורך הוספה של סידן בגוף של רובנו. עם זאת חשוב לדעת כי יש לצרוך סידן אמורפי על פי מרשם רופא, שכן שימוש מוגבר בתוספי סידן עלול לגרום לאבנים בכליות, בעיות שונות בדרכי השתן ועוד מגוון תופעות שונות.