חידושים ברפואת שיניים 2023

לא מעט חידושים מתווספים אל חיינו מידי שנה ואף רבעון, החל מאמצעי בטיחות לזמן נהיגה, כלי תחבורה כלים וירוקים יותר ועד אל חידושים רפואיים שונים. אך כאשר מדובר בחידושים ברפואה, אי אפשר שלא להתפעל מהתקדמות העצומה שחוותה רפואת השיניים בעשור האחרון. החל מטיפולים מורכבים שהפכו לפשוטים במיוחד ועד אל מטופלים שלא היה באפשרותם לבצע טיפול כזה או אחר מבחינה רפואית וכיום יכולים. החידושים הללו כמו https://bicon.co.il/ מביאים עימם לא רק בשורה מצוינת לכלל האוכלוסייה או טיפולים מורכבים גם לבני הגיל השלישי, אלא מאפשרת טיפולים מדויקים יותר, חסכוניים יותר וכמובן בטוחים הרבה יותר.

לחדש את החיוך

רפואת השיניים עושה צעדי התקדמות אדירים בשנים האחרונות, אך עבור אלו המבקשים למלא את החיוך שלהם בצורה ישירה ומדויקת כתרי זירוקניה יהיו ללא ספק מבין החידושים המצוינים. כתרים אלו מציעים ציפוי מחומר מצוין ואסתטי, שאיננו גורם לנסיגה בחניכיים, סדקים כאלו ואחרים ובטח לא לשינוי צבע. כתרים אלו נחשבים לבין הכתרים המעולים והעמידים, גם בעבור שיניים קדמיות ובעבור כל שן אחרת בפה. לצד הכתרים הללו הצטרפו כמובן גם השתלת שיניים ללא עצם השן, כשאפשרות זו ניתנת בעיקר על ידי שתלים קצרים המתאימים עצמם לכל אזור בפה ומצליחים לשמור על שתל אפקטיבי וחזק לאורך זמן. עם זאת שתלים קצרים אינם מתאימים לכל סוג של השתלה ועל כן מומלץ לבצע בדיקה מקדימה.

פיתוחים משמעותיים במיוחד

מבין שלל החידושים שונים שחדרו אל רפואת השיניים, אחד מהם מאפשר גם הסתכלות הרבה יותר מעמיקה ונכונה אל החלל הפה וכל זאת בעזרת מצלמות אוראליות זעירות המצליחות לתעד בצורה מדויקת את הנעשה בפה ולהעניק לרופא המטפל נקודת מבט הרבה יותר יעילה. חידוש נוסף המציע דיוק מעולה וחדשני במיוחד הוא השתלה המונחת על ידי מחשב. השתלה זו מתבססת על הדמיה של מחשב, המצליחה לסרוק את חלל הפה בצורה מדויקת כשלאחר מכן מופק סד. סד זה עוזר לאורך כל טיפולי השיניים והשתלות, לשמור על דיוק הטיפול ומבטיח יעילות מריבים ומבלי חתכים ו"תוספות" מיותרות בחלל הפה.