טפט שמתאים לקיר עם חלון

אל כל בית מצטרפים לאחר הבנייה שלו מסר משתנה של אביזרים על מנת להפוך את קירות הבית אל מקום מגורים, בין אם מדובר במיטה מותאמת לחדר הילדים ועד אל שידת עבודה לחדר המתאים. אך בין שלל האלמנטים העיצוביים השונים, הטפטים שכיכבו במרבית הבתים בשנות השבעים והשמונים מצליחים למצוא עצמם שוב רלוונטיים לכל חדר בבית, החל מסלון הבית ועד אל חדרי השינה למיניהם. הטפטים חזרו אל חיינו לא רק עם יכולות של הדבקה והסרה חדשניות או ניקוי פשוט במיוחד, אלא גם דרך עיצובים מותאמים וחדשניים החל מטפטים בעיצוב תלת ממדי ועד אל טפט לקיר עם חלון או לחדר שינה של תינוקות.

טפטים שמתאימים לחדרי ילדים

כמו שציינו מעל השימוש בטפטים כיום חוצה לא רק את האופנה של שנות השמונים, אלא גם את סוג החדרים בהם נוכל להדביק את הטפט שלנו. אך מבין שלל הטפטים שקיימים כיום הטפטים לחדרי ילדים נחשבים לפופולריים ביותר, כשבז'אנר זה נוכל למצוא טפטים בעיצוב גיימינג, טפטים של כדורגל/כדורסל, ג'ונגלים קסומים ועד אל טפטים שעוצבו בהשראת כוכבי הלכת השונים. לצד טפטים אלו ישנם גם טפטים רכים יותר המותאמים לילידם בגילאים הרבה יותר רכים, כשאת העיצובים של אלו נוכל למצוא בצבעים רכים במיוחד הנעים החל מצבעי ורוד בהיר ועד אל צבעי תכלת ובאז'. אך מעל ניתן לרכוש טפטים אלו בעיצובים לא פחות נעימים ומרדימים כמו טפט מלא בקשת בענן, עם ציורי חיות למיניהם ועוד.

טפטים שמתאימים לשאר הקירות גם עם חלון

טפטים לא פחות מומלצים לשימוש בייתי ואפילו לשימוש משרדי, נעים בין מגוון רחב של דוגמאות וצבעים אשר יוכלו לעזור לנו להפוך כל חלון למעוצב גם אם הוא ממוקם על יד חלון. הטפט הראשון שעליו נרצה להמליץ יהיה לא אחר מאשר טפט "החסידה היפנית", המציע ציורי חסידות יפניות לאורך כל הקיר בגוון צהוב עמוק ומאפיינים עיצוביים אשר יהפכו את החלל להרבה יותר רחב ונעים. טפט נוסף ולא פחות מרשים אשר יוכל להתאים גם אל קיר עם חלון, יהיה טפט בעיצוב פסים לאורך שיוכל להעניק את התחושה הראויה גם אם נבקש להשעין באזורו גם שולחן המשקיף מהחלון.