איפה למצוא את דירות 4 חדרים הכי שוות באזור המרכז?

שוק הנדל"ן בארץ נחשב בלא מעט מהפעמים לשוק "קשוח" אשר מקשיח את תנאי הסף שלו בכל רבעון כמעט, אך יחד עם זאת עדיין ישנם לא מעט מציאות דווקא במרכז הארץ שיכולות להוות השקעה מעולה או בית חדש עבורכם. דירות אלו לא מסתתרות ואין צורך לסרוק את הרשת במסרקות של ברזל בשביל להגיע אליהן, כל מה שתצטרכו הוא הכוונה נכונה וכמה טיפים שאותם תוכלו למצוא במאמר הבא. למידע נוסף מומלץ לבדוק גם דירות חדשות 4 חדרים בפרויקטים של יוסי אברהמי.

כמעט תל אביב

העיר רמת גן שוכנת כמה מטרים ספורים מעיר התרבות הישראלית תל אביב, ובתוכה לא מעט שינויים ומבנים חדשים הקמים וכאלו שנהרסים עבור חדשים. יחד עם זאת ממוצע המחיר לדירות 4 חדרים ברמת גן עומד כיום 2.1 מיליון שקלים, ביחס לעיר תל אביב שממוצע הדירות שלה גבוהה בשבע מאות שקלים. אך אפשר לראות גם את המחירים של מכירות הנדלן בעיר, כאשר בחודש מאי התבצעה מכירה של דירת 4 חדרים בקומה 2 מתוך 4 ב1.7 מיליון. ברחוב קצת יותר מרכזי באותו החודש נמכרה דירה בת 4.5 חדרים עם חניה ועם מעלית במ 1.9. אך חשוב לזכור כי ישנם לא מעט דירות המיועדות לפינוי ובינוי.

צפונה מתל אביב

במקום לא רחוק מכאן וטיפה יקר מהעיר רמת גן, נמצאת לה אחת הערים בעלת הדירוג החברתי די גובה וגם נחשבת לדי מבוקשת היא העיר הוד השרון. שם תוכלו למצוא גם במרכז העיר דירות שהעלות להן יכולה להסתכם בין 2.2 ל2.5 מיליון. על המחירים מהסוג הזה אולי לא שמעתם, אבל תוכלו להיות בטוחים שתוכלו למצוא לא מעט דירות במחירים אלו ולעיתים גם נמוכים יותר. בחודש הקודם נמכרה דירת 4 חדרים במחיר של 2.2 ודירת 4.5 חדרים נמכרה ב2 מיליון.

רחובות

העיר רחובות שעד לפני כמה שנים נהנתה מדירו איכות חיים מבין הגבוהים בארץ, מציעה גם היא לא מעט דירות 4 חדרים במחירים שלא תמצאו ברמת גן ואפילו גם לא בהוד השרון. בלב ליבה של העיר רחובות תוכלו למצוא דירות 4 בחדרים במחיר התחלתי של 1.7 ועד ל2.3 .מחירים אלו כמובן מושפעים משיפוץ הדירה, מתי נבנה הבניין ורמת האבזור של הדירה. רק בחודש האחרון נרכשה דירת 4 חדרים בשטח של 114 מ"ר, יחד עם מחסן, מעלית וחניה במחיר של 2.1 מיליון.