איפה קונים עוף בתנור בזול?

אחת המנות העתיקות בעולם היא לא ככל הנראה מנת העוף, המנה שאפשר למצוא אותה במגוון צורות, גוונים וצבעים ברחבי העולם היא גם משביעה ועם פוטנציאל גבוהה מאוד להיות מיוחדת ומקורית.
המנה יכולה להגיע בתור מנת שניצל, בתוך עוף רויטסרי, בתור גריל עוף ובעוד קומבינציות שונות ומרובות כאחת. בנוסף אל התרבויות השונות שבהן אפשר לאוכל מנות עוף שונות, החל מבתי קפה מקומיים ועד לרשתות שונות או כאלו שכל עיסוקן הוא מנות עוף על כל גווניהם. אם כך היכן ניתן למצוא עופות זולים וטעימים שנעשים בתנור?  יצאנו לבדוק היכן מתחבאים עופות בתנור טעימים ושגם שווים לכל כיס.

גריל עוף רמת השרון

את המסעדה שממוקמת ברמת השרון  וברחוב סוקולוב 41 אפשר למצוא טעמים מגוונים ומתובלים, החל ממנות עוף שלמות ועד לפרגיות ממולאות ועוד לא מעט תבשילים המגרים את החל בעל פעם מחדש. אחת המנות שניתן למצוא גם אצל "גריל עוף רמת השרון" היא כמובן מנת עוף זולות ומעולות, החל מחזה ממולא בשר וצנוברים בעשרים ושמונה שקלים ועד לעוף שלם בחמישים וחמישה שקלים. יחד עם מנות העוף ניתן להנות בגריל עוף רמת השרון מעוד מנות מעולות, החל מגולש ועד לבשר אסדו ושניצלונים.

DAILY KITCHEN

באתר "דיילי קיטצ'ן" ממתינים לא מעט פריטי מאכל מעולים ומגוונים, החל קובה סלק, שווארמה מג'דרה ושניצלונים עם פתיתים. השירות שמציעים "דיילי קיטצ'ן" מבוסס על משלוחים וכולל תעודת כשרות, אך גם שוקיים עוף בברביקיו מעולים בעלות של 45 שקלים. המנה מגיעה באריזה זוגית ובעזרת חימום קצר במיקרוגל הופכים השוקיים של "דיילי קיטצ'ן" למעדן.

אורליס רוטיסרי רמת גן

ברחוב ארלוזורוב 2 שברמת גן ניתן למצוא מנות עוף מעולות שמגיעות הישר מהשיפודים החמים, אלו ההופכים את העוף של אורליס לכזה רוטיסרי מעולה וטעים. המנות אצל אורלי נעות החל מרבע, חצי ועוף שלם או שוק. מחיר המנות ביחס לגודל שלהן הוא די זול, כאשר רבע עוף עולה כ48 שקלים ועוף קרוע עולה בין 40 ל58 שקלים. מלבד המנות הללו ישנם מנות כמו פרגיות, חזה עוף, שניצל קריספי בעלות שבין 43 שקלים עד 48.