תיירות פנים בשדרות ועסקים חדשים שנפתחו

תיירות הפנים בישראל הולכת וגדלה בשנים האחרונות, כאשר נוכל לראות לא מעט ערי פריפריה בתקופה האחרונה שגדלו בתוכם מלונות כמו נתניה, אשקלון ועוד ערים נוספות שיתהדרו ביחידות אירוח מלונאיות. למשרות בעיר – https://www.sahbak.co.il/page/jobs-sderot

אך מלבד המלונות נוכל לראות גם לא מעט עיירות פיתוח כמו שדרות למשל, שלמרות המבצעים שסובבים אותה בשנים האחרונות ומטחי הרקטות אשר מאיימים לא פעם, מגדילה בצורה משמעותית את אזורי הפנאי והבילוי בה. כך שאם אתם מטיילים באזור הדרום, בין אם אתם נמצאים בפסטיבל כזה או אחר או שמא רציתם להתרענן באוויר המיוחד של הדרום, הנה כמה מקומות שתוכלו להנות בהם בשדרות לא פחות מתל אביב.

פאבים וגבעות

העיר שדרות מוכרת לרובנו בעיקר מהתראות צבע אדום ומבצעים שמשודרים דרך מסך הטלוויזיה, אך כאשר תכנסו אל העיר תוכלו להרגיש בניחוח המיוחד שבו היא מתהדרת. תחילה תוכלו לעשות צפייה ישירה אל כיוון העיר העזתית, לאמוד עד כמה היא קרובה אל העיר שדרות שלנו. לאחר מכן תוכלו לעשות סיבוב ולצפות בצורת הבנייה הייחודית של העיר שדרות, וזו היא לא סתם גבעה אלא גבעה אל שמו של קב"ט העיר "גבעת קובי". יחד עם הגבעה תוכלו גם להתנסות בסצנת הלילה של העיר שדרות, שבשנים האחרונות רק הולכת ומתפתחת. בין הפאבים המובילים בעיר נמצא "פאב שדרות" שאחראי על לא מעט תכנים תרבותיים בעיר וערבי שירה, אחריו פאב "זה בשדרות" המוצלח והמפנק. בקיצור שווה לשתות באזור.

מוזיאון ואוכל

העיר שדרות מתפתחת לא רק בחי הלילה או בנופים המרהיבים אל כיוון שכנינו, אלא גם בסצינת קולינריה שרק הולכת וגדלה בתקופה האחרונה. אחת מהמסעדות השוות שתוכלו למצוא בעיר תהיה ללא ספק "סבא שמחה" בעל הניהול הצעיר והדינמיקה המשפחתית, בו תוכלו למצוא מגוון מנות חומוס וטחינה מעניינות ותבשילים מגרים. אל סקטור הקולינריה בעיר מצטרפים לא מעט מסעדות שונות מלבד "סבא שמחה", ושם תוכלו למצוא את ה"פסאז' " ואת המבורגר שדרות, ככה שאם תחשקו לא רק בניגוב אלא בביס עסיסי דעו שאפשר לעשות זאת גם בשדרות. אל התחנה הבאה שניקח אתכם אליה היא לא אחרת ממוזיאון הרקטות שמוצב במתחם תחנת המשטרה של העיר, שם תוכלו לצפות בסוגי הרקטות ויצירות סביבן. ישנה גם אפשרות לבצע סיור יחד עם מדריך ולשמוע לא מעט סיפורים על הרקטות בעיר.