רכישת קרקע בדרום פלורידה

לא מעט אמריקאים ותושבי מדינות אחרות שהתאהבו בפלורידה בין אם בשל האקלים, האוכל או האטרקציות התיירותיות מחפשים לרכוש קרקע בדרום פלורידה כדי לבנות את בית חלומותיהם או כדי להציב קרוואן. חשוב מאוד לעשות את המחקר כמו שצריך כדי להימנע מאי נעימויות שלעיתים מאפיינות עסקאות מסוג זה.

בית בפלורידה

אז איך לקנות קרקעות בפלורידה בצורה מוצלחת? קודם כל בוחרים במיקום הנכון – ושוב נדרש מחקר, אך בנדל"ן כפי שאנו יודעים המיקוים הוא הכל. אך מהו המיקום הנכון עבורכם? מן הסתם לא באזורים שחשופים לשטפונות או להוריקנים בסבירות גבוהה אך האם אתם בקטע של לרכוש קרקע על חוף הים או כזו בסמיכות לעיר גדולה? האם תרצו חווה ענקית או מגרש קטן להקמת יחידת דיור אחת במרחק הליכה מחנויות, מסעדות ואטרקציות?  מן הסתם המיקום יקבע את עלות הקרקע וגם את הסביבה שבה תפעלו – בדרום פלורידה ישנם מספר אזורים שלכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. חשוב להתעמק מאוד באזור שעל הכוונת שלכם.

נקודה חשובה נוספת היא המימון לרכישה – חשוב מאוד שיהיה לכם ברור כבר מההתחלה כיצד אתם ממנים את העסקה ומהו התקציב שעומד לרכוש. לכן חשוב לקבל את האישורים העקרוניים מראש, אם אתם מתכוונים להשיג הלוואה. חשוב לדעת כי ברכישת קרקע בשונה מבית או דירה, הבנקים בפלורידה לא רואים בנכס ערבות מספקת להלוואה וייתכן ולא יאשרו אותה או שידרשו ביטחונות נוספים. כאשר אתם מוצאים קרקע שאהבתם, היכולת להציע הצעה בצורה מיידית ורצינית היא משמעותית לקראת סגירת העסקה. אם אתם ניגשים למו"מ לפני שקיבלתם אישור למימון כנראה שתהיו בסדר עדיפויות נמוך יותר ביחס לרוכשים פוטנציאלים אחרים. מסגרת תקציב מאושרת מראש גם תחסוך לכם ביזבוז זמן מיותר ותסייע לכוון אתכם לנכסים המתאימים.

גם אם בחרתם אזור שאינו מועד לשטפונות או שאינו בקרבת ביצה שורצת תנינים, חשוב לבחון את עלויות הביטוח. ניתן לקבל הצעה לביטוח הנכס (במידת הצורך, אם מדובר בקרקע בתולית אז אין טעם בביטוח אלא יותר בהכרות עם השכנים ויצירת מנגנון שמתריע לכם אם מישהו פולש לקרקע) עוד לפני ביצוע העסקה וכך תוכלו לדעת מראש מה העלויות שידרשו מכם בהמשך. לקריאה נוספת https://boju88.com/